Na tuto akci se tentokrát vypravila Janča, která má na starosti online marketing a správu sociálních sítí. Přečtěte si, jaký si z toho odnesla zážitek.
Konference plná zajímavých informací, aktuálních trendů a případových studií byla rozdělena do 12 samostatných přednášek a několika coffee breaků, při kterých jsme měli možnost užít si výborné občerstvení a prohodit pár slov i s ostatními „markeťáky“.
Protože patřím do facebookové komunity zvané Holky z marketingu, využila jsem příležitosti a sešla jsem se zde i s několika dalšími členkami, se kterými jsme si vyměnily vlastní zkušenosti se “sockami” i dojmy z jednotlivých přednášek.
Sérii přednášek zahájily Adéla Marešová a Dominika Lukášová vyprávěním o jejich zkušenostech s kampaní pro dmBio. Spolupráce s influencery a prezentace na Instagramu dnes patří k nejnovějším trendům, proto jsem velmi ocenila jejich zkušenosti a doporučení.
Přesvědčila jsem se o tom, že se vyplatí poslechnout si i přednášky, které nás na první pohled nezaujmou.
Překvapivě velmi zajímavá a přínosná byla například přednáška Olgy Szélesové o výzkumu při tvorbě komunikačních strategií nebo případová studie Marka Botha o automatizované komunikaci na Facebooku a jeho Fousbot.
Moc jsem se těšila na Adama Zbiejczuka a jeho názor na firemní profily na Facebooku. Ten ale bohužel nemohl ze zdravotních důvodů dorazit a nahradil ho Jenda Perla, který nám prezentoval možnosti sledování úspěšnosti kampaní, reakcí na zmínky či přehled o značce a jejím vnímání.
Užitečných informací a podnětů se tedy sešlo opravdu hodně. Moc děkuji organizátorům Social Restartu za perfektní organizaci, skvělý výběr řečníků i výborný catering. Budu se těšit na další ročník. :)
Pojďme se domluvit na nezávazné konzultaci