Každý e-shop dnes generuje obrovské množství dat o zákaznících, objednávkách, produktech i chování návštěvníků. Jenže většina majitelů z nich reálně využívá zlomek. Sledují základní čísla v Google Analytics, ale netuší, co se skrývá pod povrchem.
Přečíst článek
Staré pravidlo „dvakrát měř, jednou řež“ už nemusí platit pouze pro truhláře. V dnešním digitálním světě je to kritická filozofie pro každého majitele firmy, který se snaží navigovat složitým světem dat a rozhodování. Zatímco může být lákavé spoléhat se pouze na intuici, v dnešní době je to spíše recept na katastrofu.
Přečíst článek
Mít web „hotový“ je iluze. Ve chvíli, kdy se spustí, začíná teprve jeho skutečný život. A stejně jako u živého organismu – pokud o něj nebudete pečovat, poroste křivě, zpomalí se nebo úplně zakrní.
Přečíst článek
Kvalitně vytvořené webové stránky neznamenají pouhé skládání do hezkého designu s následným nasypáním textů do šablony. Klíčem k úspěchu je pochopení potřeb klienta a jeho cílového zákazníka.
Přečíst článek
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. V posledním díle jsme si připravili ukázku z praxe, na co zajímavého jsme přišli u našeho klienta.
Přečíst článek
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. Dozvíte se, konkrétní postupy a jak z testování využít maximum.
Přečíst článek
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. Dozvíte se, co to je, kdy a kde je to vhodné, jak si ho uděláte sami a jaké máte další metody testování vašeho projektu.
Přečíst článek
Jak jsme avizovali v našem prvním článku o GDPR, zúčastnili jsme se konference GDPR v marketingu, kterou společně uspořádal SEO guru Pavel Ungr a advokátní kancelář eLegal v čele s Petrou Dolejšovou.
Přečíst článek
GDPR (General Data Protection Regulation) je nové nařízení EU, které upravuje ochranu osobních údajů na území Evropské unie. Naposledy bylo podobné nařízení vydáno v roce 1995, kdy neexistovali žádné sociální sítě, ani velké množství e-shopů a cloudová uložiště.
Přečíst článek
Není to tak dlouho, co jsme psali o tom, co bude hýbat v SEO v roce 2017 a už tu máme rok 2018. Opět musíme začít podobně, SEO neumírá, ale naopak nabývá na síle a přesouvá se na vyšší úroveň.
Přečíst článekPojďme se domluvit na nezávazné konzultaci