Social Restart 2017 - trendy a zajímavosti ze světa onlinu

Na tuto akci se tentokrát vypravila Janča, která má na starosti online marketing a správu sociálních sítí. Přečtěte si, jaký si z toho odnesla zážitek.

8 hodin, 12 přednášek a nespočet cenných informací

Konference plná zajímavých informací, aktuálních trendů a případových studií byla rozdělena do 12 samostatných přednášek a několika coffee breaků, při kterých jsme měli možnost užít si výborné občerstvení a prohodit pár slov i s ostatními „markeťáky“. 

Protože patřím do facebookové komunity zvané Holky z marketingu, využila jsem příležitosti a sešla jsem se zde i s několika dalšími členkami, se kterými jsme si vyměnily vlastní zkušenosti se “sockami” i dojmy z jednotlivých přednášek.  

Spolupráce s blogery se vyplatí

Sérii přednášek zahájily Adéla Marešová a Dominika Lukášová vyprávěním o jejich zkušenostech s kampaní pro dmBio. Spolupráce s influencery a prezentace na Instagramu dnes patří k nejnovějším trendům, proto jsem velmi ocenila jejich zkušenosti a doporučení.

Kouzlo nečekaného

Přesvědčila jsem se o tom, že se vyplatí poslechnout si i přednášky, které nás na první pohled nezaujmou.

Překvapivě velmi zajímavá a přínosná byla například přednáška Olgy Szélesové o výzkumu při tvorbě komunikačních strategií nebo případová studie Marka Botha o automatizované komunikaci na Facebooku a jeho Fousbot.

Co všechno se dá zjistit z monitoringu sociálních médií

Moc jsem se těšila na Adama Zbiejczuka a jeho názor na firemní profily na Facebooku. Ten ale bohužel nemohl ze zdravotních důvodů dorazit a nahradil ho Jenda Perla, který nám prezentoval možnosti sledování úspěšnosti kampaní, reakcí na zmínky či přehled o značce a jejím vnímání. 

Užitečných informací a podnětů se tedy sešlo opravdu hodně. Moc děkuji organizátorům Social Restartu za perfektní organizaci, skvělý výběr řečníků i výborný catering. Budu se těšit na další ročník. :)

Potřebujete
svůj projekt
posunout vpřed?

Pojďme se domluvit na nezávazné konzultaci