Co je GDPR? A proč se ho nebát?

GDPR (General Data Protection Regulation) je nové nařízení EU, které upravuje ochranu osobních údajů na území Evropské unie. Naposledy bylo podobné nařízení vydáno v roce 1995, kdy neexistovali žádné sociální sítě, ani velké množství e-shopů a cloudová uložiště.

Hezké může být i funkční

Ve webdesignu jsou již nastavené určité "standardy". Pokud jsou porušeny, návštěvník stránek z toho může být zmaten. Dnes si ukážeme pár webů, které výrazně vybočují ze standardu. U některých jsou skutečně zábavné prvky, které nejsou na úkor použitelnosti stránek. No, posuďte sami. :)

Jak sní Google?

V Google již dlouho pracují na vytvoření umělé inteligence, která pozná objekty na obrázcích. V tomto článku vám ukážeme, jak se Google snaží najít i předměty, které na obrázku nejsou.

Loga jako optické klamy

Jak udělat skvělý první dojem na své potenciální zákazníky? Díky originálnímu, promyšlenému a nejlépe vtipnému logu své společnosti.

Pokémon jako brand

V dnešním článku bychom vám rádi představili práci zahraniční designerské agentury ze San Francisca, která nás velice zaujala svým originálním a kreativním zpracováním.