Mikrostránky - Pár rad na závěr

Je důležité si na začátku stanovit cíl mikrostránky a, pokud je to možné, během realizace ho spíše neměnit. Co bude vaším cílem? Jak jej budete měřit? Jaký bude mít mikrostránka účel? Na co dalšího si dát pozor při tvorbě mikrostránky?

Pár bodů, které byste si měli pohlídat

Cíl

Je důležité si na začátku stanovit cíl mikrostránky a pokud je to možné, během realizace ho spíše neměnit. Co bude vaším cílem? Jak jej budeme měřit? Jaký bude mít mikrostránka účel?

Pokud se během projektu někdy zaseknete, připomeňte si cíl svého projektu. Jeho osvěžení vás může opět vrátit na správnou cestu.

Cílová skupina a jejich problémy, persony

Znáte persony? Pokud ne, příští měsíc si o nich budete moci přečíst na našem blogu (máme pro vás připraven skvělý článek) nebo nám napište a rádi si o nich s vámi popovídáme u kávy.

Ve zkratce, persona je popis fiktivní osoby, která je v souladu s vaší cílovou skupinou. Když budete persony studovat, budete schopni na jejich základě vytipovat problémy a potřeby své cílové skupiny. To je k nezaplacení. Najdete nové příležitosti k oslovení nejen v online světě a témata do obsahového plánu.

Finance, rozpočet investice a její návratnost

Jsou mikrostránky, které nikdy vydělat nemusí. Mohou se dělat pouze na posílení povědomí o vaší značce, produktu atp. Jiné mikrostránky mohou daný produkt přímo prodávat, nebo na něj odkazovat. 

Cíle, které mají přímý ekonomický dopad, lze potom velmi dobře měřit a vyhodnocovat, jak se vám investice vyplatila a jaká je její návratnost (ROI). Je skvělé porovnat a pravidelně měřit cíle, které jste si na začátku stanovili. Můžete také sledovat porovnání vašich odhadů, do kdy se investice vrátí a v jaké výši.

Call to action (CTA)

Pokud má váš web stanovený cíl, nezapomeňte k němu uživatele směřovat dobrou výzvou k akci (CTA).

AdSense

Je jednou z variant, jak díky své mikrostránce získat více peněz. Pořádně vždy zvažte, zda vám to neublíží a zda nebudete inzerovat spíše konkurenci.

Jedná se o aplikace od společnosti Google, pomocí které můžete mít na svých stránkách jejich reklamu. Více o AdSense.

Využijte interakce s uživatelem

Ankety, formuláře, řešení problémů uživatelů webu. Pokud bude mít vaše mikrostránka dobrou návštěvnost relevantních lidí, může být zajímavou myšlenkou vyzvat je k zodpovězení krátkého dotazníku, ze kterého dostanete zajímavé informace a zpětnou vazbu.

Sociální sítě jsou v dnešní době obrovským trendem. Pokud má pro vás jejich využití smysl a vy budete mít dostatek času a financí na to je kvalitně provozovat, určitě neváhejte a sociální sítě implementujte.

Co dále?

Poslední díl seriálu je za námi, pokud jste nečetli předchozí díly, určitě se podívejte.

Rádi pomůžeme připravit mikrostránky i pro vás!

Pokud potřebujete konzultaci, zda se pouštět do přípravy mikrostránek, nebo máte jasno a chcete je pomoci připravit, obraťte se na nás.