Mikrostránky - Jak řešit obsah a propagaci?

Pokud jste znalci na dané téma, tedy ti nejpověřenější, určitě se na tvorbě obsahu a převážně textů hodně podílejte. Pokud máte strach, že by to po vás nikdo číst nechtěl, využijte jednoduchých služeb v podobě korektur a copyeditingu.

Jak řešit obsah?

Pokud jste znalci na dané téma, tedy ti nejpověřenější, určitě se na tvorbě obsahu a převážně textů hodně podílejte. Pokud máte strach, že by to po vás nikdo číst nechtěl, využijte jednoduchých služeb v podobě korektur a copyeditingu.

Pokud nemáte čas, znalosti nebo chuť, svěřte obsah spolehlivým copywriterům. Nenechte se zmýlit, ani tato varianta nebude zcela bez vaší asistence, ale ušetřený čas je zde maximální.

Propagace

Určitě vás napadne, zda má vůbec smysl takovou mikrostránku s důrazem na minimální rozpočet propagovat.

Určitě ano, alespoň na začátku to smysl má.

Na začátku budete mít připravený obsah, uděláte pěknou mikrostránku, ale co dál? Nikdo tam zatím moc chodit nebude (kromě pár známých, kterým jste dali vědět na Facebooku nebo e-mailem).

A to není moc vhodná cílová skupina návštěvníků, pokud jste do mikrostránky investovali čas nebo peníze. Na začátek potřebujete nasbírat zpětnou vazbu od širšího a relevantního publika. A to nepůjde, dokud na váš nový projekt nebude toto publikum chodit.

Na začátek vyzkoušejte relevantní reklamy v systémech PPC (AdWords, Sklik, Facebook), oslovte e-mailovou databázi, pokud je v ní nějaký segment relevantní a uvidíte, jaká čísla a zpětnou vazbu dostanete z měření.

Co dále?

Příště nás čeká poslední díl seriálu o mikrostránkách s dobrými tipy na závěr.

Sledujte celý seriál o mikrostránkách: