Jak mile překvapit návštěvníky vašeho webu 2. díl

Tipy & triky pro praxi

1) Opakujte hlavní výzvu k akci

Potenciálního klienta byste měli provést webem tak, aby nasbíral všechny informace potřebné pro koupi a pak mu ve správný moment nabídnout právě možnost koupě. To můžete udělat formou tlačítka. Každý klient je jiný z hlediska počtu informací, které mu stačí pro nákup. Pokud umístíte tlačítko s výzvou k akci (k nákupu) do horní části stránky s doplňkovými informacemi, budou na něj klikat ti, kteří už další informace nechtějí a ví, že chtějí produkt. Ve spodní části je tlačítko s výzvou k akci připravené pro ty, kteří přečtou i doplňkové informace. Po dočtení textu nastává okamžik, kdy uživatel přemýšlí, kam dál. Proto se používá výzva k akci, která ho nasměruje na další cestu po vašem webu. Skvěle se hodí pro delší stránky.

2) Držení jasných a srozumitelných stylů pro uživatele

Když na webu uvidíte modrý podtržený text, tušíte, že to je odkaz, který někam vede. Špatné je, když nikam nevede a nejde na něj kliknout.
Lidová tvořivost “zabíjí” web. Snažte se dodržovat základní nepsaná pravidla při nastavování stylů fontu, stylů výzvy k akcím a případně i vizuálním nastíněním, na jaké záložce webu se uživatel nachází.

3) Doporučujte, ale dávejte na výběr

Existují psychologické studie o tom, jak jsou lidé schopni činit rozhodnutí na základě “svobodného výběru” z většího počtu variant. Optimální jsou 3 - 4 varianty v kombinaci s doporučením jedné z nich (finančně nejvýhodnější, klienty nejoblíbenější, profesionály nejdoporučovanější, …). Pomozte klientovi v rozhodování.

Chcete vědět, jestli je potřeba poladit váš web? Chcete vědět jak? Pište / volejte!

Na první díl tohoto seriálu se můžete podívat také na našem blogu.

A na další tipy & triky se těšte příští týden!

Díky za přečtení!

Potřebujete
svůj projekt
posunout vpřed?

Pojďme se domluvit na nezávazné konzultaci