Ukažte se na Instagramu

Ve světě internetu existuje spoustu možností, jak se zviditelnit a získat si nové zákazníky. Ne každá z nich se pochopitelně hodí pro všechny typy služeb. Může být Instagram vhodný zrovna pro vás? To za chvíli zjistíte.

Co je to ten Instagram?

Instagram je jednoduchá mobilní aplikace, která je určená ke sdílení fotografií. K dispozici je zde mnoho filtrů a dalších možností, jak fotografie upravovat. Můžete si také stáhnout Layout, ve kterém si snadno vytvoříte koláž z většího množství obrázků. Zveřejněné fotografie lze ihned sdílet na další sociální sítě jako třeba Facebook (který Instagram v roce 2012 koupil za miliardu dolarů), Twitter nebo Flickr.

Fotky, fotky a zase fotky

To hlavní a téměř jediné, co můžete na Instagramu dělat, je sdílet fotografie. Pokud tedy chcete Instagram využívat, měli byste mít k dispozici velké množství nápadů a použitelných materiálů. Kromě fotografií máte nově možnost přidávat na Instagram také krátká videa.
Vaši fanoušci můžou, stejně jako na Facebooku, vaše příspěvky označit jako To se mi líbí, komentovat nebo sdílet.

fe.PNG


Buďte zajímaví

Příspěvky musí být pro vaše fanoušky něčím přínosné. Sdílejte fotky, které pro ně budou zajímavé, užitečné. Navoďte pomocí nich příjemnou atmosféru, motivujte a inspirujte, docílíte tak toho, že si ostatní budou vaši firmu spojovat s příjemnými a pozitivními pocity.

Co jsou to hashtagy #

Pokud jste někdy jen zahlédli Instagram, nebo příspěvky na Facebooku sdílené z Instagramu, určitě jste si všimli, že jsou často v popisku znaky # a u nich různá slova. K čemu se tam píšou a co znamenají?

Tzv. hashtag [hešteg] označuje významná klíčová slova, která daný příspěvek popisují. Jedná se o krátký popisek vaší fotografie a zároveň takový štítek, díky kterému vás můžou fanoušci vyhledat. Aby vás našlo co nejvíce lidí, měli byste do popisku přidat co nejvíce relevantních hashtagů. Neznamená to ale, že musíte mít příspěvek přeplácaný, většinou postačí max. 4 důležité hashtagy na jeden příspěvek. Firmy většinou mezi hashtagy přidávají také hashtag své vlastní značky.

Vyplatí se sledovat nejčastěji používané hashtagy a přizpůsobit jim vlastní obsah. Nejhledanější hashtagy vám pomůže zjistit například www.top-hashtags.com/instagram/ nebo www.tagsforlikes.com.
Můžete díky tomu nalákat spoustu fanoušků. Dejte ale pozor, aby hashtagy opravdu souvisely s vaší firmou, jinak vás uživatelé sledovat nezačnou.

Výstřižek.PNG





dfd.PNG

Výhody Instagramu

  • Další marketingový kanál
    Jedná se o další způsob, jak se přiblížit svým zákazníkům a jak o sobě dát vědět.

  • Možnost ukázat se
    Instagram je ideální pro zveřejňování fotografií, které se na Facebook příliš nehodí, ale přesto je chcete ukázat.

  • Placená reklama
    Stejně jako můžete vytvářet reklamní inzeráty na Facebooku, můžete nyní vytvářet reklamy i na Instagramu. Zkoušejte různé grafické varianty, cílení a spoustu dalšího.

  • Filtry
    Máte k dispozici spoustu filtrů, díky kterým můžete snadno a rychle upravovat své fotografie.


    Lux.jpg


Nevýhody Instagramu

  • Sdílení vlastních fotografií a videí je vlastně tím jediným, co zde můžete dělat.

  • Sdílet můžete pouze z mobilního telefonu.

  • Formát vašich příspěvků musí být čtvercový. Pokud máte jakýkoliv jiný formát, fotografie se sama ořízne na požadované rozměry.

Sledujte populární instagramové účty v ČR:

  • výrobce automobilů Škoda - najdete ji pod názvem skodacr

  • e-shop s oblečením Zoot - najdete ho pod názvem zoot_cz

  • kapela Kryštof - najdete ho pod názvem krystof_instagram

  • energetické nápoje Red Bull - najdete je pod názvem redbullcz

Chtěli byste pro svou firmu založit instagramový účet, ale nejste si jisti, zda by to mělo smysl? Potřebujete pomoct se správou účtu nebo propagací? Napište nám, rádi to s vámi zkonzultujeme.