Analytika a audity

S námi na to uvidíte

Analytika

Správná rozhodnutí můžete udělat pouze tehdy, pokud máte kvalitní informace a data. Dosáhnout vytyčených cílů lze jedině tak, že detailně pochopíte chování svého zákazníka. Naše společnost vám umí pomoci v obou případech.

Pro správné rozhodnutí potřebujete znát data, říká se tomu „data driven decision“.

Měříte, ale nevíte?

Pokud již měříte, často se vám může stát, že nevíte co dál. Jak data interpretovat, jaké z toho dělat závěry a co vše by vás mělo zajímat? Jaké jsou další možnosti pro měření? Jak segmentovat zákazníky do logických skupin? Na tyto a mnohé další otázky vám rádi odpovíme.

Neměříte?

Společně to napravíme, navrhneme vám jaké nástroje používat, jak je nastavit a společně poté projdeme nastřádaná data a určíme závěry a prostor pro zlepšení. Naučíme vás, co sledovat, jak často to sledovat, abyste měli vždy přehled.

Audity

Audit je většinou další krok po vstupní konzultaci, který je potřeb udělat pro zjištění konkrétních problémů, vytvoření návrhů a doporučení pro zlepšení současného stavu.

Audity, které jsou výborná investice:

  • Analýza konkurence

    Jak si stojíte oproti konkurenci v internetovém světě? Rádi to pro vás zjistíme a dáme doporučení, jak být vždy před “nimi”. Využíváme efektivní nástroje, díky kterým analyzujeme, co se vašim konkurentům daří a kde mají slabá místa.
  • Analýza trhu

    Uvažujete o podnikání na internetu, ale nejste si jisti, že vaše cílová skupina je online? Prozkoumáme trh za vás, pomůžeme s úvodní rozvahou a dodáme vám kompletní čísla a výsledky průzkumů.

  • SEO audit

    Nejste vidět v organickém vyhledávání? Máte nový web a potřebujete zvýšit návštěvnost z vyhledávačů? Nedaří se navýšit návštěvnost z neplaceného vyhledávání? SEO audit v kombinaci s analýzou klíčových slov vám řekne, jak na to. Ověříme technickou stránku webu (což také hraje roli pro SEO), obsahovou stránku a také prověříme další aspekty, které mají vliv na pozici ve vyhledávání.

  • Marketing a jeho výkon

    Uděláme pro vás revizi toho, co si platíte a jestli to má smysl. Vy nám řeknete, do jakých marketingových kanálů investujete peníze a my vám řekneme, co vám to přináší. Samozřejmě navrhneme i optimální způsoby propagace přímo pro váš byznys.

    • Vyděláváte?
    • Neplatíte zbytečně moc?
    • Vyhodnocení jednotlivých kanálů.
  • Použitelnost webu a webového designu, uživatelské testování

    Máte funkční web? Rádi to pro vás zjistíme. Během auditu se podíváme na nejčastější chyby na webových stránkách a doporučíme vám řešení. Základní audit webu je zdarma, proto nás neváhejte kontaktovat a my vám rádi předvedeme, jak vám můžeme pomoci!

Můžete mít pocit, že něco nefunguje tak, jak by mělo, že utrácíte zbytečně moc nebo nevyužíváte potenciál na maximum. Audit je někdy nejlepší cestou, jak si od nezávislých profesionálů své pocity ověřit.

Pokud chcete vědět, ne pouze tušit.
Nezávislý audit je ideální cesta

Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů