SALESmanago - školení v Krakowě

SALESmanago - firma věnující se automatizaci v marketingu nás jako své obchodní partnery pozvala na produktové školení v polském Krakowě. My vám přinášíme report z této cesty.

Čtvrtek 15.9., 3:50:

V tomto čase, ve kterém se většina těch, které potkáte venku, vrací domů, jsme my domov opouštěli. Vydali jsme se na pozvání do polského Krakowa, kde naše partnerská firma připravila školení pro její obchodní partnery.

Čas odjezdu 3:08 je ve skutečnosti 4:08, stejně je to pekelný čas :)

Co to je SALESManago?

Je to on-line nástroj na pokročilou automatizaci internetového marketingu. Je to jeden z nejrobustnějších nástrojů tohoto typu, proto firma SALESmanago pořádá pro své partnery produktové školení. Na něm školitelé a produktoví manažeři z firmy představují novinky a nejzajímavější funkce a jejich využití v praxi.

První den

Cesta - příjezd - hodně kávy - hodně informací - after-party

Cesta z Liberce do Krakowa trvala 6 hodin. Začátek školení nám utekl o 10 minut, naštěstí na něj nebylo navázáno získání kávy. Po úvodním shrnutí a uvítání následovaly již jednotlivé funkce SALESmanago s ukázkou “best practises” a nastavení v praxi.

První den školení a informace o tom, jak funguje SALESmanago

Po úvodu jsme se během pauzy na oběd seznámili s dalšími účastníky / obchodními partnery z celého světa. Švédsko, Finsko, Španělsko, Itálie, Německo … bylo zajímavé slyšet detailněji, jak v těchto zemích funguje práce internetových agentur a dalších firem, které pracují s tímto marketingovým nástrojem.

Po obědě už následovala ukázka nových funkcí a představení toho, k čemu je v praxi jejich klienti využívají. Jednalo se například o automatické zasílání e-mailů návštěvníkům webu. Obsah pro tyto zprávy automaticky segmentovalo SALESmanago na základě chování návštěvníka stránek. Největší sílou těchto e-mailů bylo to, že vypadaly jako od “živého” člověka. Tyto automatické zprávy se dají nastavit na velké množství akcí, které potenciální nebo stávající klient dělá na webu s tímto nástrojem. A nejen na něm - akce může SALESmanago zaznamenávat i na firemních stránkách na Facebooku nebo Twitteru nebo například při e-mailingu.

Spokojený účastník školení

Po delšímu dnu, během kterého jsme získali spoustu zajímavých informací, jsme se přesunuli na hotel, který pro nás zařizovalo přímo SALESmanago.

Ubytování osobně hodnotím kladně - mohl jsem díky blízké elektrické zásuvce pracovat přímo z postele. :)

Vybavení pokojů nás příjemně překvapilo

Pomalou procházkou jsme se vydali zpět do sídla hostící společnosti a kochali jsme se architektonickými skvosty Krakowa.

Památka z nočního Krakowa

Na hlavním Krakowském náměstí - asi Wáclaw

Lehce jsme se ztratili. Přesto jsme zvládli dorazit na after-party po školení. Protože jsme z celého dlouhého dne byli dost unavení, ochutnali jsme většinu připravených specialit. Za nás vedlo Pastrami - delikatesa z konzervovaného libového masa se sýrem.

Pastrami - místní delikatesa - za nás * * * * *

Jako jedni z prvních jsme opouštěli tento “networkingový” večer. Přesto jsme si odnášeli několik vizitek na kolegy z Finska a Itálie.

Cestou na hotel jsme narazili na výstavu obrazů přímo v parku malý kousek od náměstí. Zaujala nás kombinace moderních fotografií pár minut chůze od starobylého centra města.

Druhý den

Slovo od majitele společnosti - prohlídka budovy a představení oddělení podpory - cesta domů

Vstávání druhý den bylo díky včasnému odchodu z after-party naprosto v pořádku. Ráno super snídaně a další část školení. Prvním blokem bylo slovo od zakladatele a majitele Grega Blazewicze. Inspirativně hovořil o tom, proč produkt SALESmanago vznikl, a jak se jim podařilo za 6 let získat přes 5 000 klientů ve 40 zemích na světě.

V další části jsme se získali informace o dalších aplikacích, které připravují pro své klienty na podporu internetového marketingu.

Druhý den školení byl také plný zajímavých informací

Pak nám ukázali, jak vypadá jejich open-space s podporou pro klienty a obchodní oddělení. 

Open space prostory pro klientskou podporu

V odpoledních hodinách jsme se vydali směr Liberec. Cesta proběhla opět hladce, bez delších záseků. O tom nemohli mluvit všichni v druhém směru (kolona cca 10 km) a také polský řidič, který přehlédl vozík s cedulí upozorňující na zúžení vozovky.

V 21 hodin jsme vyčerpaní, vzdělaní a namotivovaní dorazili domů.

Celkově to bylo velmi zajímavé školení a představení firmy. Je to produkt, který dokáže díky své komplexnosti správně obsluhovat jen několik firem v Evropě. Jsme moc rádi, že partnerem pro Českou republiku je právě společnost OP WEB.