Jak pracovat s analýzou klíčových slov

V minulém článku jsme rozebrali, proč je analýza klíčových slov důležitá pro váš byznys. Dnes bychom se rádi zaměřili na to, jak byste s vytvořenou analýzou měli pracovat.

Co s analýzou dále?

Představte si, že máte v ruce dobrou analýzu, někdo vám ji dobře odprezentoval, pomohl pochopit data a udělal z ní závěry. Víte, na co se budete soustředit, máte představu o tom, jak vypadá trh, jaké jsou sezónnosti a kam zaměříte energii a finance.

My bychom vám rádi představili pár navazujících věcí, kde je analýza klíčových slov velmi dobrým pomocníkem.

Obsahová strategie, SEO strategie

Pro firemní blog, sociální sítě nebo jednoduché články na vaše stránky je dobré si vytvořit nějakou strategii. Nemusíte si pod tím představovat nic složitého, na začátek vám bude stačit jednoduchá tabulka, do které si daná témata a články sepíšete a přidáte k nim pár důležitých vlastností a poznámek.

Takovou tabulku (obsahový plán) můžete doplnit a data z analýzy a také ji daty z analýzy obohatit o konkrétní fráze, které lidé hledají. Dané články by poté měly být odpověďmi na otázky (klíčová slova), které lidé vyhledávačům (Google, Seznam) kladou.

SEO specialisté určí priority a budou mít analýzu klíčových slov jako skvělý podklad pro tvorbu vstupních stránek (landing pages).

Návrh struktury PPC kampaní

Správně navržená struktura v PPC kampaních je klíčová proto, aby se nemíchala jablka a hrušky. Nemůžete mít ve stejných kampaních klíčová slova, na která inzerujete, taková, přes která chcete lidi oslovit na přímo (například e-shop s tričky) a zároveň tam mít brandové výrazy. Díky tomu se mohou  jednotlivé druhy slov v prezentaci výsledků vzájemně zkreslovat. 

PPC specialisté, kteří budou navrhovat struktury účtů nebo auditovat již existující účty, dobře udělanou analýzu, kterou jim dodáte, moc rádi ocení. Je výborným pomocníkem, téměř až nutným.

Starší analýzy

Pokud analýzu máte, ale víte, že je starší a situace vám dovolí udělat analýzu novou a kvalitní, určitě vám to vřele doporučujeme.

Trh se mění a vyvíjí, bude pro vás velice zajímavé vidět, jakým směrem se jednotlivé kategorie vyvinuly a co je na trhu nového. Porovnejte novou analýzu s tou starou a pokud si nebudete jisti, na co přesně se při jejich porovnávání dívat, přizvěte ke stolu odborníka.

Pokud budete potřebovat s analýzou pomoci, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.