V roce 2018 nabývá SEO na síle

Není to tak dlouho, co jsme psali o tom, co bude hýbat v SEO v roce 2017 a už tu máme rok 2018. Opět musíme začít podobně, SEO neumírá, ale naopak nabývá na síle a přesouvá se na vyšší úroveň.

Jak pracovat s firemním profilem na Facebooku

Firemní profil na Facebooku už není pro většinu firem či podnikatelů žádnou novinkou. Pouze jeho založením si však k novým zákazníkům nepomůžete. Proto jsme pro vás připravili článek o tom, jak byste měli se svým Facebookovým profilem pracovat

Jeden marketingový kanál nestačí

Stejně jako v životě, tak i v marketingu platí, že k našemu vytčenému cíli nemusí vést pouze jedna cesta. Představte si třeba oblíbenou rozhlednu na vrcholku hory, kterou denně navštíví desítky až stovky lidí. Někteří návštěvníci si vyberou snadnou cestu a vyjedou k rozhledně autem po silnici nebo lanovkou. Ti aktivnější se rozhodnou vyjít celý kopec pěšky nebo ho vyjedou po cyklistické trase na kole. Určitě se ale najdou i takoví, kteří ke svému cíli dojdou úplnou náhodou, po neznámé a neoznačené cestě.

SEO restart 2017 - SEO is not dead

V pátek 16. 6. 2017 jsme se zúčastnili pátého ročníku největší konference zaměřené na SEO v České republice - SEO restart. Musíme říci, že to byl jeden z nejlepších ročníků a tento názor nesdílíme jen my.

Optimalizace obrázků v SEO

Všichni optimalizujeme své weby. Vyplňujeme titulky, metapopisky a hledáme kvalitní zpětné odkazy. A to je dobře. Ale co optimalizace obrázků v SEO? Stojí to vůbec za to? Ano, určitě se to vyplatí. A je velká škoda tento potenciál nevyužít. Obrázek přece řekne více než 1 000 slov.

Základní analytika pro e-shopy

Pokud máte e-shop a měříte, nebo neměříte vůbec, tento článek vám ujasní základy měření a vyhodnocování, navíc se dozvíte pár pokročilých tipů a přehledů.

Poznejte své zákazníky pomocí person

Pokud chcete úspěšně propagovat svoji firmu a produkty či služby, které nabízíte, měli byste se nejdříve pořádně zamyslet nad tím, komu je vlastně chcete prodat. Abyste mohli reklamu využít co nejefektivněji, měli byste poznat, kdo vlastně jsou vaši zákazníci, jaké jsou jejich potřeby a jak jim vy můžete pomoci. Tyto otázky vám pomůžou vyřešit právě persony.

SALESmanago - školení v Krakowě

SALESmanago - firma věnující se automatizaci v marketingu nás jako své obchodní partnery pozvala na produktové školení v polském Krakowě. My vám přinášíme report z této cesty.