
GDPR v marketingu - hlavně žádnou paniku!
Jak jsme avizovali v našem prvním článku o GDPR, zúčastnili jsme se konference GDPR v marketingu, kterou společně uspořádal SEO guru Pavel Ungr a advokátní kancelář eLegal v čele s Petrou Dolejšovou.
Jak jsme avizovali v našem prvním článku o GDPR, zúčastnili jsme se konference GDPR v marketingu, kterou společně uspořádal SEO guru Pavel Ungr a advokátní kancelář eLegal v čele s Petrou Dolejšovou.
Není to tak dlouho, co jsme psali o tom, co bude hýbat v SEO v roce 2017 a už tu máme rok 2018. Opět musíme začít podobně, SEO neumírá, ale naopak nabývá na síle a přesouvá se na vyšší úroveň.
Ve středu 1. 11. 2017 jsme se zúčastnili jedenáctého ročníku největší konference zaměřené na Affiliate v České republice - 11. Affiliate konference.
Firemní profil na Facebooku už není pro většinu firem či podnikatelů žádnou novinkou. Pouze jeho založením si však k novým zákazníkům nepomůžete. Proto jsme pro vás připravili článek o tom, jak byste měli se svým Facebookovým profilem pracovat
Stejně jako v životě, tak i v marketingu platí, že k našemu vytčenému cíli nemusí vést pouze jedna cesta. Představte si třeba oblíbenou rozhlednu na vrcholku hory, kterou denně navštíví desítky až stovky lidí. Někteří návštěvníci si vyberou snadnou cestu a vyjedou k rozhledně autem po silnici nebo lanovkou. Ti aktivnější se rozhodnou vyjít celý kopec pěšky nebo ho vyjedou po cyklistické trase na kole. Určitě se ale najdou i takoví, kteří ke svému cíli dojdou úplnou náhodou, po neznámé a neoznačené cestě.
V pátek 16. 6. 2017 jsme se zúčastnili pátého ročníku největší konference zaměřené na SEO v České republice - SEO restart. Musíme říci, že to byl jeden z nejlepších ročníků a tento názor nesdílíme jen my.
Všichni optimalizujeme své weby. Vyplňujeme titulky, metapopisky a hledáme kvalitní zpětné odkazy. A to je dobře. Ale co optimalizace obrázků v SEO? Stojí to vůbec za to? Ano, určitě se to vyplatí. A je velká škoda tento potenciál nevyužít. Obrázek přece řekne více než 1 000 slov.
Z Google Analytics máte čísla. Některým uživatelům v tomto nástroji chybí více vizualizace. Přečtěte si náš článek o nástroji HotJar, který primárně tvoří heat mapy a další vizuální výstupy a zjistěte, zda využijete tento moderní nástroj.
Online chat - moderní chatovací nástroj, který dnes vidíte na spoustě webů. Jeho správné využívání může navýšit prodeje a přinést spokojené klienty. V dnešní článku se dočtete, jak na to.
Pokud máte e-shop a měříte, nebo neměříte vůbec, tento článek vám ujasní základy měření a vyhodnocování, navíc se dozvíte pár pokročilých tipů a přehledů.
Využívání e-mailingu jako marketingového nástroje má spoustu výhod. Zjistěte i vy, v čem je e-mailing tolik výhodný.
Zaslechli jste, že remarketing patří k nejefektivnějším marketingovým kampaním, a chcete ho také vyzkoušet? Přečtěte si, jaké jsou jeho výhody a na co je potřeba si dát pozor.
V minulém článku jsme rozebrali, proč je analýza klíčových slov důležitá pro váš byznys. Dnes bychom se rádi zaměřili na to, jak byste s vytvořenou analýzou měli pracovat.
Každá firma by měla mít vypracovanou alespoň jednu analýzu klíčových slov. Co přesně je analýza klíčových slov, co všechno by měla obsahovat a proč je vlastně důležitá pro váš byznys?
Pokud chcete úspěšně propagovat svoji firmu a produkty či služby, které nabízíte, měli byste se nejdříve pořádně zamyslet nad tím, komu je vlastně chcete prodat. Abyste mohli reklamu využít co nejefektivněji, měli byste poznat, kdo vlastně jsou vaši zákazníci, jaké jsou jejich potřeby a jak jim vy můžete pomoci. Tyto otázky vám pomůžou vyřešit právě persony.
I přesto, že princip SEO zůstává dlouhodobě stále stejný, způsoby jeho dosažení se mění. Stejně jako každý rok se objevují v SEO nové trendy. Sepsali jsme pro vás prognózy českých i zahraničních autorit, co můžeme v roce 2017 očekávat.
SALESmanago - firma věnující se automatizaci v marketingu nás jako své obchodní partnery pozvala na produktové školení v polském Krakowě. My vám přinášíme report z této cesty.