
Uživatelské testování v praxi 3.díl
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. V posledním díle jsme si připravili ukázku z praxe, na co zajímavého jsme přišli u našeho klienta.
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. V posledním díle jsme si připravili ukázku z praxe, na co zajímavého jsme přišli u našeho klienta.
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. Dozvíte se, konkrétní postupy a jak z testování využít maximum.
Připravili jsme pro vás sérii tří článku o uživatelském testování. Dozvíte se, co to je, kdy a kde je to vhodné, jak si ho uděláte sami a jaké máte další metody testování vašeho projektu.
Jak jsme avizovali v našem prvním článku o GDPR, zúčastnili jsme se konference GDPR v marketingu, kterou společně uspořádal SEO guru Pavel Ungr a advokátní kancelář eLegal v čele s Petrou Dolejšovou.
GDPR (General Data Protection Regulation) je nové nařízení EU, které upravuje ochranu osobních údajů na území Evropské unie. Naposledy bylo podobné nařízení vydáno v roce 1995, kdy neexistovali žádné sociální sítě, ani velké množství e-shopů a cloudová uložiště.
Není to tak dlouho, co jsme psali o tom, co bude hýbat v SEO v roce 2017 a už tu máme rok 2018. Opět musíme začít podobně, SEO neumírá, ale naopak nabývá na síle a přesouvá se na vyšší úroveň.
Po několika předchozích „restartech“ přišla na řadu i konference o marketingu na sociálních sítích - Social Restart, která měla svoji premiéru v pátek 24. 11. 2017.
Ve středu 1. 11. 2017 jsme se zúčastnili jedenáctého ročníku největší konference zaměřené na Affiliate v České republice - 11. Affiliate konference.
Firemní profil na Facebooku už není pro většinu firem či podnikatelů žádnou novinkou. Pouze jeho založením si však k novým zákazníkům nepomůžete. Proto jsme pro vás připravili článek o tom, jak byste měli se svým Facebookovým profilem pracovat
Ve webdesignu jsou již nastavené určité "standardy". Pokud jsou porušeny, návštěvník stránek z toho může být zmaten. Dnes si ukážeme pár webů, které výrazně vybočují ze standardu. U některých jsou skutečně zábavné prvky, které nejsou na úkor použitelnosti stránek. No, posuďte sami. :)
Děláte své stránky pro sebe, nebo pro zákazníky? Pokud jste si odpověděli, že pro zákazníky, je to dobrý signál. Ale ještě nemáte úplně vyhráno.
Stejně jako v životě, tak i v marketingu platí, že k našemu vytčenému cíli nemusí vést pouze jedna cesta. Představte si třeba oblíbenou rozhlednu na vrcholku hory, kterou denně navštíví desítky až stovky lidí. Někteří návštěvníci si vyberou snadnou cestu a vyjedou k rozhledně autem po silnici nebo lanovkou. Ti aktivnější se rozhodnou vyjít celý kopec pěšky nebo ho vyjedou po cyklistické trase na kole. Určitě se ale najdou i takoví, kteří ke svému cíli dojdou úplnou náhodou, po neznámé a neoznačené cestě.
Přibližně 5 milionů unikátních uživatelů měsíčně? Ano, to je český YouTube. A toto číslo neustále roste. Využíváte tento kanál (naplno)?
V pátek 16. 6. 2017 jsme se zúčastnili pátého ročníku největší konference zaměřené na SEO v České republice - SEO restart. Musíme říci, že to byl jeden z nejlepších ročníků a tento názor nesdílíme jen my.
Všichni optimalizujeme své weby. Vyplňujeme titulky, metapopisky a hledáme kvalitní zpětné odkazy. A to je dobře. Ale co optimalizace obrázků v SEO? Stojí to vůbec za to? Ano, určitě se to vyplatí. A je velká škoda tento potenciál nevyužít. Obrázek přece řekne více než 1 000 slov.
Z Google Analytics máte čísla. Některým uživatelům v tomto nástroji chybí více vizualizace. Přečtěte si náš článek o nástroji HotJar, který primárně tvoří heat mapy a další vizuální výstupy a zjistěte, zda využijete tento moderní nástroj.
Online chat - moderní chatovací nástroj, který dnes vidíte na spoustě webů. Jeho správné využívání může navýšit prodeje a přinést spokojené klienty. V dnešní článku se dočtete, jak na to.
Z našeho miniseriálu 10 nejčastějších chyb, které děláte při tvorbě webu, vám přinášíme poslední díl o tom, jaké chyby nastávají po spuštění webu, proč nekopírovat konkurenci, proč měřit a jak rozčílit návštěvníka (a proč to nedělat).
V Google již dlouho pracují na vytvoření umělé inteligence, která pozná objekty na obrázcích. V tomto článku vám ukážeme, jak se Google snaží najít i předměty, které na obrázku nejsou.
Je tu druhý díl nejčastějších chyb, které nastávají při tvorbě webu. Dnes se podíváme na to, co se stane, když nebudete respektovat cílovou skupinu svých webových stránek, jak správně a nesprávně zvolit dodavatele a proč není dobré přijít se zadáním: "Včera už jsme ten web potřebovali."