Co je GDPR? A proč se ho nebát?

GDPR (General Data Protection Regulation) je nové nařízení EU, které upravuje ochranu osobních údajů na území Evropské unie. Naposledy bylo podobné nařízení vydáno v roce 1995, kdy neexistovali žádné sociální sítě, ani velké množství e-shopů a cloudová uložiště.

V roce 2018 nabývá SEO na síle

Není to tak dlouho, co jsme psali o tom, co bude hýbat v SEO v roce 2017 a už tu máme rok 2018. Opět musíme začít podobně, SEO neumírá, ale naopak nabývá na síle a přesouvá se na vyšší úroveň.

Jak pracovat s firemním profilem na Facebooku

Firemní profil na Facebooku už není pro většinu firem či podnikatelů žádnou novinkou. Pouze jeho založením si však k novým zákazníkům nepomůžete. Proto jsme pro vás připravili článek o tom, jak byste měli se svým Facebookovým profilem pracovat

Hezké může být i funkční

Ve webdesignu jsou již nastavené určité "standardy". Pokud jsou porušeny, návštěvník stránek z toho může být zmaten. Dnes si ukážeme pár webů, které výrazně vybočují ze standardu. U některých jsou skutečně zábavné prvky, které nejsou na úkor použitelnosti stránek. No, posuďte sami. :)

Jeden marketingový kanál nestačí

Stejně jako v životě, tak i v marketingu platí, že k našemu vytčenému cíli nemusí vést pouze jedna cesta. Představte si třeba oblíbenou rozhlednu na vrcholku hory, kterou denně navštíví desítky až stovky lidí. Někteří návštěvníci si vyberou snadnou cestu a vyjedou k rozhledně autem po silnici nebo lanovkou. Ti aktivnější se rozhodnou vyjít celý kopec pěšky nebo ho vyjedou po cyklistické trase na kole. Určitě se ale najdou i takoví, kteří ke svému cíli dojdou úplnou náhodou, po neznámé a neoznačené cestě.

SEO restart 2017 - SEO is not dead

V pátek 16. 6. 2017 jsme se zúčastnili pátého ročníku největší konference zaměřené na SEO v České republice - SEO restart. Musíme říci, že to byl jeden z nejlepších ročníků a tento názor nesdílíme jen my.

Optimalizace obrázků v SEO

Všichni optimalizujeme své weby. Vyplňujeme titulky, metapopisky a hledáme kvalitní zpětné odkazy. A to je dobře. Ale co optimalizace obrázků v SEO? Stojí to vůbec za to? Ano, určitě se to vyplatí. A je velká škoda tento potenciál nevyužít. Obrázek přece řekne více než 1 000 slov.

Jak sní Google?

V Google již dlouho pracují na vytvoření umělé inteligence, která pozná objekty na obrázcích. V tomto článku vám ukážeme, jak se Google snaží najít i předměty, které na obrázku nejsou.