Hezké může být i funkční

Ve webdesignu jsou již nastavené určité "standardy". Pokud jsou porušeny, návštěvník stránek z toho může být zmaten. Dnes si ukážeme pár webů, které výrazně vybočují ze standardu. U některých jsou skutečně zábavné prvky, které nejsou na úkor použitelnosti stránek. No, posuďte sami. :)

Jeden marketingový kanál nestačí

Stejně jako v životě, tak i v marketingu platí, že k našemu vytčenému cíli nemusí vést pouze jedna cesta. Představte si třeba oblíbenou rozhlednu na vrcholku hory, kterou denně navštíví desítky až stovky lidí. Někteří návštěvníci si vyberou snadnou cestu a vyjedou k rozhledně autem po silnici nebo lanovkou. Ti aktivnější se rozhodnou vyjít celý kopec pěšky nebo ho vyjedou po cyklistické trase na kole. Určitě se ale najdou i takoví, kteří ke svému cíli dojdou úplnou náhodou, po neznámé a neoznačené cestě.

SEO restart 2017 - SEO is not dead

V pátek 16. 6. 2017 jsme se zúčastnili pátého ročníku největší konference zaměřené na SEO v České republice - SEO restart. Musíme říci, že to byl jeden z nejlepších ročníků a tento názor nesdílíme jen my.

Optimalizace obrázků v SEO

Všichni optimalizujeme své weby. Vyplňujeme titulky, metapopisky a hledáme kvalitní zpětné odkazy. A to je dobře. Ale co optimalizace obrázků v SEO? Stojí to vůbec za to? Ano, určitě se to vyplatí. A je velká škoda tento potenciál nevyužít. Obrázek přece řekne více než 1 000 slov.

Jak sní Google?

V Google již dlouho pracují na vytvoření umělé inteligence, která pozná objekty na obrázcích. V tomto článku vám ukážeme, jak se Google snaží najít i předměty, které na obrázku nejsou.

Základní analytika pro e-shopy

Pokud máte e-shop a měříte, nebo neměříte vůbec, tento článek vám ujasní základy měření a vyhodnocování, navíc se dozvíte pár pokročilých tipů a přehledů.

Loga jako optické klamy

Jak udělat skvělý první dojem na své potenciální zákazníky? Díky originálnímu, promyšlenému a nejlépe vtipnému logu své společnosti.

Poznejte své zákazníky pomocí person

Pokud chcete úspěšně propagovat svoji firmu a produkty či služby, které nabízíte, měli byste se nejdříve pořádně zamyslet nad tím, komu je vlastně chcete prodat. Abyste mohli reklamu využít co nejefektivněji, měli byste poznat, kdo vlastně jsou vaši zákazníci, jaké jsou jejich potřeby a jak jim vy můžete pomoci. Tyto otázky vám pomůžou vyřešit právě persony.

Ukažte se na Instagramu

Ve světě internetu existuje spoustu možností, jak se zviditelnit a získat si nové zákazníky. Ne každá z nich se pochopitelně hodí pro všechny typy služeb. Může být Instagram vhodný zrovna pro vás? To za chvíli zjistíte.